aftonbladet.se ger magsår.

Uschiamej för att ha aftonbladet.se som öppningssida en dag som denna. Ond bråd onödig död överallt.

Chris Brown - Say Goodbye
Högstadiebruuuuuuuuuuuuuuus men ett stimulerande sådant för örat.

Sushikväll på Maven var succé. Det bästa var nog efter maten då fotonörden Ida fick igång hela familjen att posera till olika direktiv. Dansbandsbilder, pojkbandsomslag och andra klassiska motiv. Vilken skrattfest!

Idag ska den gamla Baby Grå gå sitt öde till mötes och möta sig överman - Baby Blood. Är det bara jag som döper mina prylar? Min mp3spelare heter Baby Blue2. Jag ska alltså köpa ny telefon idag. En röd. Frågan är bara - Comviq Knockout eller Kompis? Hjälp mig! 



syskonfula
Nej, vi kan inte uppföra oss bland folk.

pose
Jag vet inte vad vi kallade den här posen.

tjejernaspose
Katter med klös.

haha
Från apa till... apa?

storugns
Pekar med tummen på kalkbrottet Storugns.

Kommentarer:
Postat av: Towe

Haha vilka underbara bilder. Jag och Sonia skrattade gott :) Hon hälsar till hela familjen!

2006-07-22 @ 19:43:44
Postat av: Jenny

Hej tjejen! Ni är inte kloka... Men ni är väldigt bra på att sprida glädje och värme... Tackar för det... Behövde det just idag. =) Kramilur

2006-07-27 @ 19:34:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits