Låt på uppschving.

Lyssnar igenom årets Melodifestival. En låt som inte riktigt fick fäste då men som sitter som en smäck nu är Anna Sahlene - This Woman. Riktig 70talsdänga som sitter som klister.

Jag har trampat på min första humla. It was a burning sensation.

Långa och hårda dagar med gycklarna. Efter repet i ruinen igår fanns ingen tvekan - trejde året är det bästa året. Lätt. Dom kommer rocka röv och kicka ass. Publiken kommer inte vilja gå därifrån. Moahaha.

Planerar en kortare Stockholmsvisit. Se på Lars Noréns Endagsvarelser. Hälsa på Dave där han sitter, den rödskäggige skotten som brukar spela gitarr på Drottninggatan och komma med skamliga förslag på underbar skotsk dialekt, haha.. Shoppa lite granna. Promenera i den kungliga hufvudstaden. Äta sushi för kung och fosterland. Träffa Adam.

buttlesol

grönaida
Igår sa någon av betydelse att jag är vacker. Jag är beredd att hålla med.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits