Lektant och avundsjuka.

Jag är samtidens bästa lektant och kommer bli världens bästa mormor. Passar bäst med barn när jag kan leka koncentrerat högst två timmar. Som idag. Med Selma och Malte. Det var länge sen jag höll i en barbie. Ett tips när man leker med barn, glöm all logik. Det ger inget. Var bara öppen för ALLT.

Avundsjuka ja. Lyssnar på 60tals musik och är avundsjuk på mina föräldrar som fick uppleva denna tidernas tid. Kläderna, musiken, danserna och hårvårdsprodukterna. Det var bättre förr.

Lite mer avundsjuka... David, det aset, har haft värsta flytet i sommar och fått ett toppjobb med topplön.
OCH... som om inte detta var nog så berättade att han skulle till Bulgarien med jobbet! SUNNY FUCKING BEACH! Jag hatar David. Mucho! Jag har velat åka dit ett tag nu och var på gång att dra.
OCH... det jävla värmlänningen ringer från hotellet i Sunny Beach! BARA FÖR ATT JÄVLAS!
Hämnd mina vänner... Hämnd...Jag kräver hämnd på hela Munkfors, hela Värmland!


hästar
Selma är en liten hästtjej. Här skulle vi skritta eller skrutta eller vad det heter.
Det blev mest skratta.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits