Vem orkar läsa om mina spyor?

Nu ska jag sluta skriva om mina krämpor. För dom är över! Eller, jag är fortfarande väldigt svag i kroppen och när jag har ätit någonting känns det som om det ligger kvar i halsen längre än vanligt. Har svårt att somna också. Ligger länge och snurrar en hårtest och filurar på mina problem som ska lösas. Men, annars mår jag bra!

Har börjat lösa mina problem, ska lösa några idag med. Jag gillar att jag alltid hittar en utväg ur det mörkaste mörker och snårigaste snår. Jag är nog en mer emetionell problemlösare, för jag suger hårt på logik, suduko och sån matteskit. People before numbers I always say.  

Snart är det dags för Almedalsveckan. Då kommer det hit inspirerande nykterister som jag ska leka, kramas, påverka andra, stoltsera och skratta med. Per och jag ska på uppdrag hjälpa Junis, sen så ska vi hänga med UNF och IOGT också. Det kommer bli en härlig och varm vecka i världens vackraste stad.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits