Like fire tonight!

Wow. Mäktigt att se spektaklet på plats. Med min älskade bror vid min sida och 14000 till på arenan. Man kunde se när Bert sprang runt och skötte sina affärer, tekniker slet arslet av sig och såna där små missar man inte får se på tv.

Åsikt och insikt
Carola är fett överskattad. Blek och trist låt. Hade väntat mig mer. Men visst var det en smula magi när hon sprängde Scandinavium med publikens jubel... Jag ville bli frälst, men låten är tunn.
Roger dock... Vilken man!
- Tänk er Pontare i chockrosa... Hur skulle det se ut?
- Som Barbapappa!
Lenas kopior var en briljant idé, är Hans Marklund den skyldiga? You go boy!
Rednex... Ja. Rednex. Hemskt gärna, och nu även i finaaaal!
Günther... JA! Jag vrålade när han och hans solskensflickor gjorde den klassiska rulla-huvet-koreografin.
Sandra Dahlbergs låt är grym och rivig. Hade dock inte kunnat konkurrera med Linda B, som kommer slå det mesta på lördag.
What else? BJÖRN, såklart! Charmtroll numbero uno! Gullig fransk chanson...

Fortfarande stressad, men jag sover gott om nätterna, peppar peppar... Måste ju leva det här livet just nu, kan inte ta semester. Som tur är har vi "bara" färdighetsträning nu, går in i Cprojektet om 3 veckor. Så det är överkomligt.  Jag vill ju så mycket.


Jag låter mig luras - Vad skulle jag annars göra?

Kommentarer:
Postat av: chulii

jag e ju ingen expert och skulle aldig bråka me di och per när de kommer till detta ämne... MEN!
- pontare såg ut att va hämtat från inpelningen av narnia...
-gunter... what a big joke. ny koregrafi nu kanske??
-carola...carola... va hade hon på sig??? men ännu värre, varför SÅN uppståndelse runt en frälst stressbantat comeback??
tack för mig ; )

2006-03-12 @ 23:35:01
Postat av: Mam

Det blir spännande i finalen, jag gillade Björns låt, han är speciell den killen.
Kramis från Mam

2006-03-13 @ 12:53:11
Postat av: Michael

Gunther...haha? Var det inte han som skulle sjunga och inte tjejerna?

2006-03-22 @ 11:21:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits