Nu är den här!

Idag fick jag ljudboken jag var med och spelade in i vintras. Det är helt sjukt att höra sig själv och med så bra kvalité! Jag har ju värsta mysiga rösten! Det har jag inte hört förut.. :D
http://www.argument.se - Mellan hopp och förtvivlan, ljudbok. Köp den idag.. :P

Sitter med massa målarfärg på händerna. Har suttit ute i några timmar shorts och bikini och målat scenografi. Fet bränna över ryggen? Det återstår att se.

Nu ska jag se del 2 inför Eurovision. Se vad som tycks och tänks och vad vi som kommer spelas på radion i sommar, eller vad som är bra spexmaterial till Donnergymnasiets student... Hmmm... :)

Mitt hjärta klappar för Ryssland. Dima, en pojkpopsdröm. Hade jag varit 14 år igen så hade jag tapetserat väggarna med Dima Bilan... MUMS! En görbra poplåt! Kolla in http://www.svt.se/mello - killen har så tjusiga balettflickor i sin video!

Kommentarer:
Postat av: Jen

Känn dig utmanad! Kolla min blogg


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits