Om att städa.

Tre tvättar, dammsuga och våtmoppa. Rensa. Det är skönt för själen och sinnet att rena upp efter en stökig period. Jag är en typisk rensare. Sparar sällan på vissa saker. En slösare kanske man ska säga.

Tar igen lite populärmusik.
Sean Paul - Temperature
Gnarls Barkley - Crazy
Magnus Carlson - Mellan vitt och svart

Idag fick vi lite information om tvåan. Istället för att känna den där stressen kändes det överkomligt. Sommaren är kort, men jag kommer ta tillvara på den. Jag kan nämligen göra Mystikföreställningen med gycklargruppen LeER till mitt specialarbete! Två flugor på smällen! 

Samling om två timmar. Föreställning kl 19. Sagan om Allis. Wendelsbergs Teater&Skolscen.

Kommentarer:
Postat av: Towe

Du borde lyssna på hela Gnarls Barkley-skivan.

2006-05-24 @ 19:21:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits