Om att stirra sig blind på ord.

Du kan inte ha varit mer tydlig. Men jag är född en romantiserande fjant. Och du är så vacker att titta på.
- Du måste glömma det.
Jag vet, God damn it! Jag vet! Jag vet att du inte kan. Jag vet att det inte går.

Har bränt mig lite på axlarna, vågar inte säga det till mamma... : ) Sitter och gömmer mig för solen, svullar gamla chips och Muminkex och lyssnar på Edwin McCain - I'll be. Om någon skulle stå utanför mitt fönster och uppvakta mig med I'll be finns det inte mycket mer jag som kvinna skulle kunna begära av livet. :D

Jahaja. När man äntligen är ledig blir man värsta rastlös. Tycker att man ska göra allt som man borde. ÄH! Fuck it! :D

I'll be your cryin' shoulder
I'll be love suicide
I'll be better when I'm older
I'll be the greatest fan of your life


mot sten
Mamma Carmen gjorde en inbakad fläta på mig och Victoria tog en bild.
Såhär ser jag ut nu för tiden. Lite fylligare, lite rundare, lite mer Ida.

Kommentarer:
Postat av: Mam

Min fina unge,vilken vacker bild.
Var rädd om dig och bränn dig inte varken i solen eller på någon som bländar dig. Du är värd det bästa i livet och därmed värd någon som ser hela den goda människan Ida.
Kram från Mam

2006-05-08 @ 16:55:39
Postat av: Anonym

Lyssna på kloka (allas vår) mammi!! Fylligare och rundare? What??? Klokare, vackrare och kanske ännu mera älskvärd - du tar mig med storm varje gång vi ses, och om ja vore kille (eller lesbisk :)) hade ja friat för läääänge sen!!! *love*
ps. du är super finfin på kortet, nyfärgat hår??

2006-05-08 @ 21:30:11
Postat av: Anonym

Lyssna på (alla vår) kloka MAMMI! Lyssna och lär..
"lite fylligare" har du börjat dricka va ; ) nej vettu va! du är en fantastisk människa som tar mig me storm varje gång ja träffar dig, och (ta me fan) om ja vore grabb/el lesbisk så hade ja friat till di för lääääänge sen - du e en kvinna me stort K och du står för de ; )
*love*

2006-05-08 @ 21:36:23
Postat av: julia

Lyssna på (alla vår) kloka MAMMI! Lyssna och lär..
"lite fylligare" har du börjat dricka va ; ) nej vettu va! du är en fantastisk människa som tar mig me storm varje gång ja träffar dig, och (ta me fan) om ja vore grabb/el lesbisk så hade ja friat till di för lääääänge sen - du e en kvinna me stort K och du står för de ; )
*love*

2006-05-08 @ 21:36:56
Postat av: julia

Lyssna på (alla vår) kloka MAMMI! Lyssna och lär..
"lite fylligare" har du börjat dricka va ; ) nej vettu va! du är en fantastisk människa som tar mig me storm varje gång ja träffar dig, och (ta me fan) om ja vore grabb/el lesbisk så hade ja friat till di för lääääänge sen - du e en kvinna me stort K och du står för de ; )
*love*

2006-05-08 @ 21:37:17
Postat av: julia

Lyssna på (alla vår) kloka MAMMI! Lyssna och lär..
"lite fylligare" har du börjat dricka va ; ) nej vettu va! du är en fantastisk människa som tar mig me storm varje gång ja träffar dig, och (ta me fan) om ja vore grabb/el lesbisk så hade ja friat till di för lääääänge sen - du e en kvinna me stort K och du står för de ; )
*love*

2006-05-08 @ 21:38:27
Postat av: julia

Lyssna på (alla vår) kloka MAMMI! Lyssna och lär..
"lite fylligare" har du börjat dricka va ; ) nej vettu va! du är en fantastisk människa som tar mig me storm varje gång ja träffar dig, och (ta me fan) om ja vore grabb/el lesbisk så hade ja friat till di för lääääänge sen - du e en kvinna me stort K och du står för de ; )
*love*

2006-05-08 @ 21:38:35
Postat av: julia

Lyssna på (alla vår) kloka MAMMI! Lyssna och lär..
"lite fylligare" har du börjat dricka va ; ) nej vettu va! du är en fantastisk människa som tar mig me storm varje gång ja träffar dig, och (ta me fan) om ja vore grabb/el lesbisk så hade ja friat till di för lääääänge sen - du e en kvinna me stort K och du står för de ; )
*love*

2006-05-08 @ 21:39:19
Postat av: julia

Lyssna på (alla vår) kloka MAMMI! Lyssna och lär..
"lite fylligare" har du börjat dricka va ; ) nej vettu va! du är en fantastisk människa som tar mig me storm varje gång ja träffar dig, och (ta me fan) om ja vore grabb/el lesbisk så hade ja friat till di för lääääänge sen - du e en kvinna me stort K och du står för de ; )
*love*

2006-05-08 @ 21:41:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits