Om det lilla i de små stunderna av lycka.

Victoria fyller år idag, det firades med att en stor procent av teaterlinjens ettor åt middag på Stage Door tillsammans. En mysig afton med dessa mysiga människor.
Gav en spargris till Victoria, med texten "Till skönhetsoperationen" och folk började att skänka bidrag. Moahaha.
Alla dessa vackra människor. Härliga människor. Fysiska människor. Goa människor.
På senaste har jag fått en och annan puss på mun av min homeboy Rickard i min klass. Han blir lika fascinerad varje gång att jag har så mjuka läppar. Hehe. What ya gonna do? :P

I bilen på väg hem satt jag och tittade på Göteborg som forsade förbi. Ett leende spred sig över mina läppar då för mig uttjatade Halleluja skruvades upp i volym - Linn, Timothy, Carl och Hampus sjöng med i diverse stämmor. Ett lugn lade sig som ett täcke över bilen och dess passagerare. Halleluuujaaaa...
Ett ögonblick.


idaåvicky
Ida och Victoria, ett ögonblick på Staggan.

myspojkarochjag
Jag och mina skäggiga boys Rickard och Magnus.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits