Om dagarna som kommer.

Wii. Jag och Rickard satt och läste vårt Etydmanus idag. Det känns stabilt. Ska bli kul att jobba med Patricia och Sandra i Skåd1. Dom vet dock inte ännu vilken pjäs vi ska ha. Vi är hemligaaa... Moahahaha...

Vi har övat lite visprojekt och sånt idag, kommer bli hur grymt som helst. Imorgon har vi sovmorgon till 13. Det är uppskattat just nu kan jag lova. Kom till Wendelsberg på torsdagkväll kl 19, då blir ni bjudna på fika och ett vackert visprogram som tar er från 20talets Evert till nutidens Håkan. Grymmish!

Bokade biljett hem idag. Kommer till Gotland torsdag 21 dec runt tolv på natten. Vilket innebär att jag missar Donnerspexet för första gången på flera år!! Hur ska jag klara mig???

Min kusin Mattias har publicerat bilder på sin syster Matildas nyfödda Stina nu. Hon verkar cool som få. Mamma säger att hon är mycket söt. Och visst är hon det?


matstina
Stolt mamma med BÄÄBIIS!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits