Sondag i Frankrike.

Idag var vi pa den arabiska marknaden utanfor Nice. Det var ganska sunkiga prylar men jag kopte 3 par skor for 5 euro, typ under 50 spann. That rocks. Ett av paren gick till Vidar. Sa jag kopte alltsa tva par skor, ett par vita och ett par svarta typ boxarskor. Slitochslangskor.
Vi at ocksa massa god mat, lammkott och gronsaker grillat och rokt. Hela marknaden var tackt av rok och vi at med fingrarna. Det var gott!

Nar vi kom hem gick vi och spelade basket med ungarna i kvarteret. Maurice bangade, han var for trott. Vi hade valdigt kul anda. Akte pa fett med stryk av 13aringar men dom spelar ju varje dag. Jag, Rickard, Anders, Stefan, David och Vidar kampade tappert och Tina hejade pa.

Nu ar jag trott, slappnar av for forsta gangen pa hela helgen kanns det som. Orkar inte riktigt kanna efter, nu kor jag bara pa sa jag pallar resten av veckan. Pa lordag ar jag hos Adam. Da ska jag sova och pussas en vecka.

Fullt os medvetslos!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits