Still got it?

Tjooo... Har printat ut min planering för ESMU1 imorgonbitti. Och visst slås man av tanken varje gång - hur ska detta gå? Man får aldrig bli för bekväm i sin roll. Då slappnar man av och allt går åt helvete. Därför sitter jag nu här med lite ont i magen och nervösa kalla fingrar. För annars kunde man ju lika gärna lägga av.
Så. Teater, bus och lek ska varvas och jag ska vara sådär oemotståndlig som jag vet att jag kan vara.
Men jag är fan lite nervig. Och det är bara bra.

Sitter hemma på ön och är alldeles varm om kinderna. Det är här jag börjar slappna av efter en intensiv spelperiod och två tuffa veckor av upplevelser i Nice. Har inte tagit det lugnt sedan juli typ.
Gotland. Vilka starka känslor jag hyser för den här platsen.

Har tänkt mer och mer på C-projektet. Fan. Jag som inte skulle regissera. Jag ska ju spela! Men det är nu eller aldrig för min tills vidare hemliga vision. Fan. Måste tänka över det här.

Gick en sväng i kvarteret. Hem till Julias och busade med Wille. Han gillar när jag kliar honom på magen.

Nu tänkte jag se Top Model. Eller något annat avkopplande.

Kommentarer:
Postat av: chuliiiiii

härligt att du njuter av att va hemma!! koppla nu av, ha kul på donner och mys me familjen - vi vill ha en utvildad och glad ida tillbaka :) duon är absolut mer än redo för att än en gång bli trio... hihih!!! miss you sugerpie. dig och wille ;)

2006-11-16 @ 10:22:37
Postat av: chulii

tja babe!! hoppas du ser detta!!
om du har vägarna förbi vero så kan du få hämta en kjol där åt mig... den kom tyvärr inte me när mamma hämta up en massa grejer!! inte döds viktigt, men om du är på stan så.. ja ; ) pussss

2006-11-16 @ 11:08:13
Postat av: carbuncle

Vadå, kan du slå av och på din oemotståndlighet, som i Top Model? Typ "Top Actress"?

Postat av: vickan

tjena tjejen! hoppas du har det bra på Gotland!
det e hur kul som helst att regissera etyder. det kommer bli så jävla bra! saknar er här på skolan! puss puss!

2006-11-17 @ 19:50:08
URL: http://www.gbgimpro.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits