Allt ordnar sig.

Nu sitter jag i min möblerade lägenhet och allt är i sin ordning. Nästan. Sara med H flyttar in lite stuff idag och till helgen är hon boende här. Julia kommer i slutet av månaden. Någon som har ett jobb till henne?

Mamma var här i helgen. Hon har städat må ni tro! Jag tyckte det var lie pinsamt att mamma kommer från Gotland för att städa åt mig, men vi gjorde faktiskt annat också. Hon fick se föreställningen bland annat.
Vi har haft premiär och hunnit spela 6 föreställningar. Gå och se Häxorna, det är en show i världsklass!

Lite tankar har hamnat på Medeltidsveckan. Ska sätta mig och ta itu med manuset. Samla allt och skriva klart. När då? Hmm. Det kommer.


reigssör
Regissören i somras. Det var magiskt. Och magin ska återuppstå.

Kommentarer:
Postat av: Mam

Tack Ida för en fin helg med ett rikt innehåll.
Att se dig i rollen som häxa var annorlunda och överraskande, du har en scennärvaro som är värd att berömma flera gånger om. Jag gillade din karaktär, den gav dig frihet att spela ut.
Ni var alla fantastiskt bra, hälsa alla från mig.

Sedan var det faktiskt riktigt kul att ställa i ordning Julias rum med de möbler som fanns, hoppas att hon gillar det. Du verkar trivas bra i ditt fina rum och det känns skönt.
Sara kommer säkert att få till det i sitt rum också.
det gäller ju att sätta sin personliga prägel.

Att träffa Linnea och Alex var mysigt, de är så fina tillsammans.

Tag väl hand om dig, kära dotter.
Puss och kram från Mam och Pap

2006-10-17 @ 19:07:46
Postat av: julia

Å mona... va gulligt av dig... blir alldeles rörd!
tack!!!
har börjat packa... inte lätt å veta va man ska ha me si å så... finns typ dusch handdukar å sånt el?
jar kirrat en tele intervju på tors för ett jobb. i å för si ett riktigt skitjobb,halvtids-men ja e inte kräsen... 85kr/h e inte såååå illa...
längta till nästa helg!!
kisses kisses to my ida

Postat av: Maria

Hej,

Hur är det med dig? hur går det med pjäsen? Hade så gärna kommit och kollat på den må du tro!

Kram

2006-10-23 @ 01:31:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits