Inga mer Häxor...

Nu har vi spelat färdigt. Fantastiskt jobb vi har lagt ner och jävligt slitigt. Speciellt under en mycket påfrestande och ångestladdad period i mitt liv.
Men varför se tillbaka på det nu?
Julia till helgen och NICE på måndag!!! TJOOHOO!! : D (25 grader i Nice i helgen.. yeah!!)

Jag längtar till Gotland. Lugnet, havet, Donner och familjen. Där vill jag bo. Jag vet det mer än någonsin.

Nu ska jag vila fredag, lördag och söndag. Köpa jongleringsbollar. Packa. Ha lite tid med Sarah och Julia.

I tisdags hade jag och Sarah en liten secondhandtrip. Vi drog till Holmens marknad och hittade nada. Så stack vi ner till Stadsmissionen här runt hörnet och köpte oss en micro för 70 kr! Yeehaa!
Och jag hittade the earths most wanted shoes! Se bild nedan.

Sova. Äntligen. Slappna av? Då kommer man nog bli sjuk...

Nu ska jag nog ringa världens finaste Adam som gör mig lycklig.



hopp
Christoffer (Bruno), Moa (Fröken Frö) och Ida (Elsie) hoppar.

hoppa
Och vi hoppar igen.

elsie
Dame Edna? Jag?

skor
Coola skorna och de orakade benen. Yeah.
Tänker fan inte raka dom till Nice! The frensch like hairy girls!

Kommentarer:
Postat av: carbuncle

Wow! Du blir den fjärde som åker till Frankrike!

Postat av: Johnhermine

Site was very helpful. thank you

2009-03-11 @ 10:13:34
URL: http://johnhermine.20six.fr

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits