My name is Elsie. And I'm an old witch!

Vi skriver ner barnens bästa citat från Häxorna. Det är himla roligt att läsa. Barn rockar fett. Längtar tills jag får egna små mirakel som jag ska lyssna på och skratta lite åt. För det får man. Lite i smyg... :)
När jag kommer hem på lovet ska jag få träffa min kusin och hennes mage. Häftigt. Hoppas jag får träffa Jenny och Pingu också. Säga tjena och introducera mig som en Santa Slut för knyttet. Ciao!

Igår var det höstfest. Vi dansade loss ett tag, sen var det dags att åka hem. Alldeles för tidigt... Buggade lite och rockade massor. Fan vad kul det är att dansa!!

Lyssnar på Melodifestivalen 2006. Tänker på sommarspexet på Donnergymnasiet. Hoppas det finns bandat så jag får se det när jag åker dit i november. Jag är för jävla bra på sånt där.
Jag är en jävel på spex.

På tal om Donnergymnasiet, min gamla gymnasiementor från ettan, Maria, dök upp på föreställningen idag och överraskade mig rejält. Hon tyckte det var jätteroligt att se mig och vår barnteater. Det var roligt att träffa henne, också lite konstigt. Det var så länge sen. Hon såg inte ut som jag kom ihåg henne.
Var det så länge sen jag gick på gymnasiet?

Okej. Livet framöver. Häxorna. Adam i helgen. Sarah flyttar in. Julia flyttar in. Åker till Nice. Höstlov, Adam och Gotland. Musikprojektet. Etyderna. JULEN är hääär!
Yeehaa.


vickyåida
Heta Victoria och heta Ida på höstfest.

Kommentarer:
Postat av: Per

Vet du vad? Jag pratade med Fia Sundnäs idag och hon påstod att hon sett en video av vår Ronja Rövardotter hemma hos Ullie!!! Gissa om jag kommer attackera Ullie :P

Postat av: Per

En av tjejerna som höll kurs i Lummelunda för er :-D Och idag när jag pratade med Ullie sa hon att vår Madicken låg på samma band också.. Gaaah :P

2006-10-20 @ 14:27:53
URL: http://perwahl.blogg.se
Postat av: julia

åh ja vill me se de där... låter som en kanon kul nostalgi tripp till när ida hade page å äääälskade teater mer än nån annan på hela jorden!

2006-10-22 @ 23:59:16
URL: http://chulii.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits