Det gör ont.

Det gör ont när man har betalat så mycket och egentligen fått tillbaka så lite. Ikväll är jag lite nere. Hade tänkt att gå ut och göra stan osäker med brorsan, som nu är besviken på mig, för att jag bangade. Sitter och sms:ar med Adam istället. Uppmuntrande.

Men påskafton har varit mycket trevligare än så. Mommo och offan var här. Jag är så glad att dom fortfarande är så klara i knoppen. *peppar, peppar* Vi åt god mat och skrattade åt filmerna jag spelade in på min nya kamera. Youtube, here we go!
Att se hur min pappa tittar på min mamma, att se hur min offa tittar på mommo, det ger mig hopp om den där kärleken men samtidigt panik. Kommer jag någonsin få sådana blickar från någon jag älskar? Jag betalade mycket för att få Adam att se så på mig. Och jag hoppades för mycket på min investering.
 
Näh. Allt har ett slut och i slutet finns alltid besvikelse. Blä.


image274

image275

image276

image277
Per och jag med mommo och offan.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Awh! =)
givetvis kommer det att hända dig- och jag avundas mannen som får dela framtiden med dig, vackra och säkra människa. Du är allt man vill ha, plus dialekt!

2007-04-08 @ 02:35:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits