Om att hinna med alla liv.

Så. Teaterfestivalen i Stockholm är över för i år. Det gick fort som vanligt. Det känns på något konstigt sätt som om den här festivalen bara var uppvärmningen inför något annat. Som om något komma skall. Typ nästa års festival.. :)
Det är en av årets höjdpunkter att komma till Tollare och barnteaterfestivalen. Dock kände jag i år en liten stress, att inte hinna med att träffa alla kids och ledare och prata med dom. För en del av deltagarna träffar jag bara en gång om året och det är på festivalen. Well, det var deltagarrekord så det var kanske inte så konstigt att jag inte hann med. Fann en ny bekantskap i ljudåljusteknikern Kristoffer. Skön kille från Småland.

Så mycket har hänt och kommer att hända. Ikväll är det Valborg och familjen Ekengren är här hos Julia på besök. Trevligt med lite manlig fägring i lägenheten, bestående av Julias pappa och Wille. Wille gillar uppmärksamhet. Han lägger sig på golvet så alla måste kliva över honom. Nu ligger han vid mina fötter och degar med all sin hud. Snart ska vi gå och se kortegen och möta upp Linnea&Alex.

Jag kommer somna ovaggad ikväll.


image281
Nytt hårband för dagen.

image282
Här är killen hela dan - Wille! Så mycket hud, så lite tid. Eller, så korta ben.

image283
Tittut. Här är Rut.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits