Hugh Grant!

Jag skiter i att Hugh Grant är typecastad och bara besitter en spelstil - I LOVE HIM! Ikväll har familjen Wahlgren sett Music and lyrics. Jag älskar låten Pop! goes my heart. Och Hugh Grant såklart. Vilken kvinna vill inte ha honom?

Igår döptes Haley Kristina Wahlgren i Fridhems kapell. Lillskiten. Det var en vacker dag med regn och skratt. Se min bilddagbok för dagen i bilder. Massa söta bebisar överallt! Dock dokumenterade jag inte Stinas saftspya på min bror eller Stinas domedagsbasunvrål som störde stämningen på presentöppningen. Inget gulligt gagagogo här inte.

Nu ger jag er lite bilder från Prideparaden! Där träffade jag Carola. Hon förlät mig mina homosynder och kallade mig slyna. Sen gick jag lös på Towe några gånger under paraden. Hon tycker sånt är lite läskigt. Fotograf: Sofia Ivarsson.


 

        

Kommentarer:
Postat av: Katrin

Nån har nallat i kostymförrådet!!!!!!

Postat av: ulrika

Jag är oxå helt såld på music and lyrics! såg den 2 ggr på bio och köpte filmen samma dag som den släpptes :D Funderade ett tag på att skaffa soundtracket med men det kanske är lite väl mkt vad vet jag :)

2007-08-16 @ 12:26:57
URL: http://browneyedgirl.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits