Klar med Göteborg, redo för Uppsala.

En tanke med att åka till Göteborg var att se om jag hade kvar några känslor för henne. Om jag kände euforiskt lyckorus eller pirr i magen av hennes spårvagnar, supersushi och Ingvar Oldsberg. Jag åkte kanske dit för att göra slut. När jag kom till staden blev jag lite förförd av doften, ljuset och atmosfären. Jag kände efter, är det här jag egentligen vill och ska vara? Det romantiska skenet la sig rätt fort och blev bara en stämning av gött turistande, jag uppskattar staden men vill inte bo där igen. Vad jag vet for now.
En härlig helg! Supersushi varje dag, dejter med Chullllii och Saris - los combos locos, secondhandshopping...

Jag har fått upp ögonen för Discworld, har sett filmatiseringen av Hogfather. Jag är frälst! Nu återstår det att se om böckerna ger mig samma intryck.

Uppsala. Vackra stad. Nu är jag hemma igen och åker inte härifrån på ett tag.

Kollat in kurslitteratur och schema på pedagogens hemsida. Pirr pirr! Snart börjar det...!

Kommentarer:
Postat av: IKMK

vad ska du läsa för nåt då?, namne?

Postat av: misan

Jag var på öppet hus på Uppsala dansakademi i söndags och dansade för våran blivande danslärare. =) Sju dagar kvar...

2007-08-28 @ 15:17:46
URL: http://misansblogg.wordpress.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits