Det är dagarna som går som är livet.

Aaah.... En till synes fjuttig 7bitars sushi fick mig mätt och belåten efter att ha städat lägenheten. Kom hem till stark rengöringsdoft, en tillfredsställande lukt!

Idag var det första redovisningsdagen av A-projekt. Vi fick inleda med vår Memoir. Vi rockade röv. Hela dagen rockade röv. Det är så coolt att få vara bland alla dessa begåvade människor. Och att vara en av dom.

Hittade en bild från när jag var på Respekt och jag hade blivit sminkad och hårstylad. Den får avsluta detta inlägg.


hittat
Så mycket inte jag.

Kommentarer:
Postat av: rolf lassgård

Alltså take care of dom där boobesen så länge du har dem! De är FANTASTISKA! Klappa dem ofta och uppskatta dem för snart sitte där där med tuttar som liksom växer NEDÅT mot din gravida mage..Ja. Så kan livet te sig! kärlek

Postat av: Jenny

Det var ju en jättefin bild på dig! Kramar om

2007-02-23 @ 15:30:42
URL: http://nenny85.blogg.se
Postat av: chuliiiiii

hahaha baby!! asa najs å komma hem till en ren lägenhet - glömde säga de ;) grejen är den att ja skämms för att ja inte hunnit snacka me di om teatern, hur de gått å så... men ja tänker på de å bryr mi!! de e bara de att vi aldrig ses i veckorna hahah!!! ääääälska di töjsen

2007-02-23 @ 16:32:48
Postat av: Towe

Lite dåligt med schlager-recensioner här tycker jag!

2007-02-25 @ 17:08:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits