Det hände sig en gång i Scandinavium...

Oj. Oj. OJ.

Upplevelse på hög nivå. Ett fullsatt Scandinavium. Schlagerdrömmar och tonartshöjningar.

Marie Lindberg. Namnet på allas läppar. Jag fick vara där och var med när taket lyfte för hennes skull. Det var ett magiskt ögonblick och det känns stort att få ha varit med just där och just då. Oförglömligt.

The Ark. Vilket party. Samtliga i lokalen och samtliga utanför den vill ligga med Ola Salo. Alla utom jag. Men vilket party! Inte en personlig favorit men Eurovisionvinnare? Jag kan se det.

Kristian Luuk. Vilken kille! Han gör det folkligt, brett, smalt och alldeles genialt! Det känns bra att vara skattebetalare och ge honom lön. Hela publiken skippade efter andan på Carolaskämtet.

Jessica Andersson. Säker, snygg och superdisco. Hennes röst gör allt. En låt jag kommer lyssna på mycket framöver.

Jimmy Jansson. JA! Det var den låten som alla kan sjunga idag. Inte så populärt hos alla Amandor i landet. Håkan goes Gessle och gör det bra med en massa energi. Hela Avenyn sjöng A-a-Amanda! 

Regina. Bra låt, men vad hände?

Lustans Lakejer, Cosmo4 och Svante&Anne-Lie orkar jag inte ens kommentera. TRÅK. Händelselöst.

Men publiken i Göteborg är lätt den bästa! Vilket röjj!

Och schlagersagan... Jag har haft planer på att göra exakt samma sak själv, fan att dom hann före!!!! Vi får väl se vad jag gör på Donnerspexet istället.. : )

* * *

Nu är jag hemma på ön i några dagar. Sen åker jag till Adam. Skönt med lov.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits