MAMMA MIA!!

Ida har under en herrans massa veckors tid varit inne och suktat på ticnet.se för att få en ynka biljett till Mamma Mia i Göteborg. Och idag var det den dagen då det plötsligt hände. Jag ska gå på premiären 9 maj klockan 18:30 och sitta på rad 7. Jag skakade när jag fyllde i kortuppgifterna, där försvann 650 riksdaler i ett Voulez-Vous. Detta firas med Under attack. Min Abbafavorit.

Dagen har varit härlig, feber och sjukdom till trots. Fick sova ut, äta frukost med både Julia och Sarah. Sedan bar det iväg på en liten tur på stan för att få frisk luft och leta rekvisita. Lämnade in mina klackskor på Mr Minit så de får klackas om ordentligt. Holmens marknad är den roligaste affären jag vet. Alla dessa coola möbler jag inte bör investera i då jag inte ens har en egen lägenhet, men gud så frestande! Jag fyndade två grymma gröna koppar och det gulligaste brevpapper jag sett på länge. Sedan köpte jag pennor på Muji på Åhlens, enligt Karolinas rekommendation. Aaah, detta förträffliga konsumtionssamhälle! Jag kände mig genast piggare och gladare! Och att Göteborg är en vacker stad börjar jag upptäcka mer och mer.

Nu har jag sett Simpsons och ätit kycklingnuggets med ris och wokgrönsaker. Känner mig varm och samtidigt kall. Öppnar fönstret, stänger fönstret. Klär på mig, klär av mig. Dags att läsa lite manus.

Grattis Mormor på 75-årsdagen!

Kommentarer:
Postat av: chuliiiiii

grattis till mamma mia - its the BEST!! grattis även till att du mer å mer ser vilken underbar stad vi bir i ... den e GRYM!!
kiiiissssseeeessssss

2007-02-07 @ 12:14:45
Postat av: Towe

Åååhhh va avundsjuk jag blir. JAG skulle ju se Mamma mia. Jaja, jag är glad för din skull. El nåt sånt... ;)

2007-02-13 @ 23:40:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits