Om de vackraste författade orden.

Idag var jag ensam regissör till Memoir. Lena och Christian satte scen 4, den scenen med mest berörande text. Jag grät när jag läste den. Om att dö och att vara så rädd. Om att utmana solen om en plats i evigheten. Det kommer bli en mycket bra föreställning.


Hämtade ut Mamma Miabiljetten. Nu händer det. Synd att jag inte kunde använda mitt ticnetpresentkort, nu är jag ganska pank. Håll ut, snart får jag komma hem och inte tänka på några utgifter förutom resa.

På lördag är det dags. Helt sjukt. Melodifestivalen live för andra gången. Inte överdrivet bra platser men stämningen kommer vara på topp. Och jag och Nicklas kommer ösa på och rocka fett med varsin färgglad ballong i handen som kastas upp i introt tillsammans med alla andras. Snart är vi där!

Jag blir lite extra kär i Adam när jag tittar på OC, när jag ser vilken fantastiskt attraktiv karl jag har som liknar Seth Cohen så pass. Ska bara klä upp Adam i lite rutiga tighta skjortor och jeans så är saken biff.

Nu följer en bild på min mamma och pappa som jag tycker är den bästa bilden jag någonsin tagit. I alla fall på dom två. Tätt efter en bild på en av mina nya gröna muggar. I have a thing for grönt.



sötisar
Jag älskar den här bilden. Och de som är motiven.

greenie
Nya coola muggen! Stor och grön med två öron. Sounds like Shrek right.

Kommentarer:
Postat av: chuliiiii

pappa rolt å mamma mona är sååå goa å söta - likaså muggarna, bra köp :)

2007-02-08 @ 11:38:03
Postat av: Mam

Och vi älskar dig.
Välkommen hem på söndag,
puss och kram från Mam

2007-02-08 @ 14:38:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits