Kroppens poesi.

Nu har vi haft en vecka av Kroppens poesi. Imorgon ska det redovisas i en 10minuter lång sekvens där vi har plockat bitar och rörelser vi hittat under veckan. Det kommer att bli intressant at se den andra halvan av klassen och deras sekvens också och att själv få komma till ett avslut på kursen. Det har varit intressanta och givande två veckor med avslappningstekniker, att finna lugnet i kroppen och dess poesi. Vad mycket man kan göra utan att prata, att bara med en ren enkel gest visa vad man vill förmedla.  

Imorgonkväll har jag också mitt första kurspass i egenskap av Wendelsbergselev, det andra är på lördagmorgon. Känns lite nervöst, undrar vad lärarna kommer tycka om min pedagogik och mitt sätt som jag utvecklat under så många år? Har nog lite svårt att ta kritik... Det enda jag behöver göra nu är att sluta tänka på sånt. Bara köra mitt race och vara den person som fått så mycket credd och uppmärksamhet för det jag gör och ådstakommer med olika grupper.
Så ska det nog gå bra.

På lördag ska jag på Utvandrarna med Towe och Jakob. Senare är det klassfest hos Anders som gäller.

Idag har jag köpt vitaminer, öronproppar och unnat mig två snygga bh:ar på Lindexrean. Vi har ett litet slag här hemma hurvida jag har A, B eller Ckupa. Julia hävdar bestämt att jag har C. Jag måste träffa en expert!

Kommentarer:
Postat av: chuliiiiiiii

kan sträcka mig till B !!! men inte AAAAA hahaha!!!

2007-01-19 @ 11:08:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits