Ont i magen.

Förutom en mycket trevlig kväll med Julia så var det lite magont och sömnlöshet att komma tillbaka till Göteborg. Det kändes som om jag varit instängd i en annan värld (läs; Gotland) och glömt hur man hittar ut. Allt kommer över mig nu, är mitt specialarbete tillräckligt, när ska jag planera hemmakurs, hur ska jag hitta bra manus, hinner jag börja spela basket, maila hit och maila dit, kolla kalendern, se resalternativ till vecka 7 på lovet och när ska jag hinna träffa Adam i allt det här?

Det var så skönt att vara hemma på Gotland. Bekvämt är väl rätt ord. Och skönt. Jag älskar lugnet. Kanske jag inte är en storstadsbrutta after all?

Och vad fan händer i höst??

Idag ska jag handla lite (for what money?) och fixa lite saker som måste fixas. Är ledig imorgon också, det känns tryggt. Så börjar vi tisdag 10:20 med Skådespelaren. Jag tänker köra full fart framåt. Snart är det slut.


sugrör
Sugrörstävling hos Wahlgrens på Slottsbacken.

bulle
Lilla bullen Stina hänger med.

skrattattack
Jag håller på att dö av skratt på nyår.

action
Dansbands-Per och ja... Ida?

soffmys
Älskade nykterister.

borosyster
Bror och syster gör entré.

Kommentarer:
Postat av: Towe

Åh jag vet precis vad du menar! Jag blev helt stissig och orolig av att komma tillbaka. Igår var jag ute och spelade biljard och blev helt blyg för det var så mycket folk överallt. Jag hade behövt gå på öster en hel dag för att träffa lika mycket folk som jag hjorde första kvarten på biljardpalatset!

2007-01-07 @ 15:59:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits