Snöi.

Igår satt jag på bussen med Joel och Marcus i teatertrean. Försökte lära dom nyttiga saker på gotländska så som "Et int giul snöi" och så vidare. Varför låter alla som gamla jenkare när de försöker sig på min dialekt?

Telefonmöte med Junis teaterkommitté kl 20. Jag är så himla trött bara... Får skärpa till mig, detta är ju det enda ideella jag gör just nu... Det borde jag palla.

Chris Brown sjunger (weilar?) om saker som låter bra.

Har tappat lite greppet om mitt vardagsliv. Har börjat fucka upp mina rutiner, att handla färska grönsaker typ varje dag. Det känns direkt, är helt slut. Kan också bero på att jag haft en intensiv helg. Att jag är slut alltså.

Jag och Karolina har valt manus till Aprojektet. Jag och Oscar har börjat planera hemmakurs. Saker och ting faller på plats. Jag är så glad att jag är klar med specialarbetet och delkursen i alla fall.

Idag försökte Jesper, Ulrika, Peter och jag att åka pulka. Det var lite för fattigt med snö för det. Hoppas på morgondagen.

Hinna köpa ny kamera, när då? Vill verkligen investera i något bra som har det jag vill ha.

Nä. Duscha och göra klart inför mötet. Sen SOOVAA...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits