Ibland måste man få vara låg.

Jag har varit kroniskt trött sen jag kom hem från Göteborg. Inte så roligt. Shit, vilken urladdning.

Justin Timberlake - Love stoned/Think she knows. Och allt av Salem Al Fakir - sötast i universum! Vilken kvinna vill INTE göra barn med honom, tänk att få såna små begåvade charmiga troll? GAAAAH...

Igår var det Buttlefesten med allt vad traditionen bjuder på. Helgrillat lamm, allsång och Stockholmare. Och, helt traditionsenligt poserade jag och bror på gamle Grållen, gårdens traktor.

På väg till toaletten för nån timme sen blev jag stoppad av åsynen av en ENORM vårtbitare på badrumsdörren. (Det är som en gräshoppare fast grön och NÅGOT större) Jag skrek av ren förvåning och sprang ner till nedervåningen och vägrade gå upp igen. Mitt skrik väckte pappa och som mannen i huset, jag hatar att säga det, fick han eskortera den lilla (eh, HUGE) rackaren ut i gräset. Puh.

 

   
   

Kommentarer:
Postat av: Jesper

Oj, har ni en grålle? Är den er?

2007-07-15 @ 15:23:00
Postat av: Moa

Katten la en sån i min gympadojja när jag var liten...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits