Life is good and for free sometimes.

Idag har Junis haft ett seminarium om hur ofantligt lite stödgrupper det finns för barn till missbrukare. Usch! Innan det åt vi lunch som Junis betalade. Efter seminariet, glassätande och promenad hängde http://andreasericsson.blogspot.com/, min bror och jag i Almedalen. Så höll Peter Eriksson (mp) tal - vi gav honom en av våra vattenflaskor som han sedan tog med sig på scen - och efter det var det alkoholfritt mingel med IOGT-NTO. Gratis käk!! Mätta och nöjda cyklade jag och bror hemåt. När vi landat hemma och just börjat slappna av ringer Andreas och undrar om vi vill stå på gästlistan till Moneybrother ikväll. Gratis gig! Och här är vi nu. På väg till Gutekällaren. Livet är gott. Och gratis ibland.


image362
Motljusbild av Andreas på mig och Per.

Kommentarer:
Postat av: Johan Öberg

Gotlands redaktion har nu kommit igång med sin del av nättidningen Nyhetskanalen.se.
För att besöka Gotlands sida väljer man Gotland bland kommunerna på ovanstående adress.
Vänliga hälsningar
Johan Öberg
Redaktionen tar tacksamt emot tips om nyheter på Gotland.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits