En era till ända.

Mina linser är helt dimmiga efter att ha gråtit så mycket idag. Det var en fin dag med en touch av seperationsångest och smärta. Men det här är inte slutet mina vänner, det här är bara början!

Nu sitter jag hemma hos Robin, Johanna, Timothy, Lars och Jim. Här är det  kalas. Vi har kommit igenom härliga samtalsämnen som "Vilken Disneykaraktär skulle du vilja ligga med (det får inte vara människor)" och "Vem har du hånglat med på Wendelsberg". Ser ut att bli ännu en oförglömlig kväll.

Min mobilladdare gav med sig och nu funkar min mobil ett tag till. Je suis kontaktbar!

Jag älskar det här livet och alla dessa människor som blivit en del av mig. Det här är vår stund på jorden.

ps. Nu har jag hållt det i min hand. Pappret. Min yrkesutbildning. Teaterpedagog. Det är jag det.

Kommentarer:
Postat av: Isak

Tack för två underbara år.
Tack, tack tack.
Du har okuperat en stor del i min
själ, and I'll never evict you :) <3

Postat av: Mam

Välkommen hem, hjärtegryn!
Vi väntar på att få gratulera dig till din examen, du är bäst Ida.
Kramar från mamma och pappa

2007-06-05 @ 12:41:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits