Walla walla bing bong.

Inte behövde jag sälja min kropp till någon på Arken, jag fick boende ändå! 3 våningar över min bror! Eget rum med egen kokvrå och toalett! ON MY OWN liksom ba! Nu måste jag bara komma in på Uppsala Universitet - Pedagogik A... Sen är allt fixat! Beskedet kommer mellan 11-17 juli...

Snart är det kongress. På söndag åker jag och Jenny Elgh båten och me and my bro' åker tillbaka till ön en vecka senare för att bli politiska på Almedalsveckan med Junis. Låg lite sömnlös igår efter ett avsnitt av Pussycatdolls (jag har aldrig sett det förut , men jag är skitförbannad på den där mobbaren Melissa - Chelsea är ju asgrym!!) när jag började tänka på mina kongressuppdrag... Nervöst? Litegrann...

Två veckor utan Stefan. Känns... skört (inte skönt, SKÖRT, och då menar jag skört som i jobbigt känslomässigt). Men ändå... Längtan kan föda så mycket mer. Jag åker till Uppsala en vecka, han åker till släkten i Norge veckan efter. Sen har vi hela sommaren framför oss. Och hela livet om det är så det ska bli.

Idag gjorde jag ett test för att se om jag hade nå barn i magen. VAD I HELVETE?! tänker somliga av er, men för mig handlar det om att inte ha något som ruvar (hoho) när jag nu har inlett något nytt. Jag vill vara väldigt säker. Och nej Jenny, det blev inga kompisar till Livia, inte ännu. Jag är obefruktad och jag kan återgå till frid i sinnet och frid i buken.

Nu är min kusin Rasmus och hans pappa, min morbror Håkan på besök. Vi har tittat på mitt gamla Turtlesband. Rasmus Ozzy, vilken kille. Imorgon ska jag och Stefan vara barnvakter. Ska bli intressant att se hur Stefan är med barn.. Moahahaa! :)

Och just det, grattis Joel Zerpe på 19årsdagen. Stor pojke nu! :)

Kommentarer:
Postat av: misan

Grattis till rummet och välkommen till Arken! =)

2007-06-28 @ 10:24:37
Postat av: Moa

Jag vet vem som vinner! (fast det vet väl du med...)
see you on monday then?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits