Göra upp med livet.

Har ägnat denna lördagsmorgon åt att titta på kommande resor, universitetssökande och planerande.

Det är en massa på gång. Var ska man börja?

Det ser ut som om jag kommer kunna ha en riktig långvecka hemma på påsklovet. 10 dagar om jag räknar rätt. Och kommer med rätt bussar, tåg och båtar.

Stickan i hjärtat blir bara bättre och bättre. Kom och titta dagtid 15-16 mars!

Idag ska jag nog köpa mig något snyggt plagg till festen ikväll. Så ska jag be Sarah göra något kul med mitt hår och be Julia om stylingtips. Ikväll ska jag glittra som om det vore Melodifestivalsfinal.. ; )


Hur hittar man de kurser man vill läsa? En djungel av program och val. Jag vill veta mer om läraryrket men inte gå 5 år för det. Jag har ju läst mitt ämne, finns det inget kompletteringsprogram? Och så vill jag har praktik på ett teatergymnasium, hur finansieras det utan studielån? Jag vill, jag vill, jag vill...

strandsatt
Det är kväll här på stranden, solen sänker sig ner... Fast det var en eftermiddag.

Kommentarer:
Postat av: carbuncle

I Uppsala finns det nåt snabbis-lärarprogram på ett par år... kolla på uu.se! =)

2007-03-03 @ 23:01:22
Postat av: Josephine

Jag trodde du skulle jobba på gotland? På ditt gamla gymnasium? eller fick jag det fel för mig?

Kramar

2007-03-04 @ 23:42:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits