Stora tankar och ord.

Smsade med min moster några gånger idag. Hon fick mig att tänka på saker jag inte tänkt på förut. Alla är vi ju människor i utveckling, all the time. Jag ska akta mig för fler aggro-utlägg. Det verkar mest göra folk ledsna.

Idag har jag varit ute i solen i flera timmar. Först sprang jag in och impulsköpte en tröja på (va)Gina Tricot, favoritaffären. Sedan mötte jag upp Linnea och Alex, tog foto och intervjuade henne för mitt reportage om gotlänningar i Göteborg. Efter det träffade jag två killar som gick i nian på min skola när jag gick i sjuan. Jag var värsta kär i en av dom då och vi brukade chatta på ICQ (för er youngsters var det föregångaren till MSN, typ) så det var lite spännande att se vad det blivit av honom. Han kände nog inte igen mig. Vi hade en trevlig träff ovanför Poseidon.

Så. En otroligt vacker lönelördag i Göteborg. Fest ikväll igen. Ska gå dit och inte döma folk. Det är ju trots allt roligt att få veta saker man aldrig skulle fått veta i nyktert tillstånd.

Dagens fråga: Vem är din favoritgöteborgare?

Kommentarer:
Postat av: carbuncle

Ida Wahlgren heter min favoritgbg:are ;-) (annars är det Jakob Svensson)

Postat av: Marie

Blide de ngn kamera? :D ^^

2007-03-25 @ 15:20:00
URL: http://lyckliigt.blogg.se
Postat av: carbuncle

Tydligen nåt projekt med föräldralösa barn i mexico... och dansar förmodligen =)

2007-03-26 @ 17:56:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits