Harry Potter och pangkakor.

Je suis sjuk. Jepp. Så är det. Min kropp är närmast förintad av illvilliga bakterier och virus på en och samma gång. Jag är typ liksom ba nästan döende. Hyst hyst. Nejdå, det är inget jag inte klarar av. Men det blir nog till att ta det lilla lugna idag. Typiskt, idag skulle jag och bror åka till IKEA och alla andra tokstora varuhus därute. Istället blir det pannkakor, Harry Potter och Simpsons. Det är inte heller ett helt fel sätt att spendera en fredag på.

Saker jag är beroende av just nu:
Nässpray Menthol
Försvarets hudsalva
Handkräm
Polkagrisar (under avvänjning)

Harry Potterserien är obeskrivbart bra. Magiskt i dubbel bemärkelse. Enough said. Nu är jag på sista boken och jag kan knappt lämna den ifrån mig.

Now it's time to flip sides on my pankilakes!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits