Önskelista och hemtenta.

Hmm... Jag är inte säker på att jag kommer få G på den här delkursen. Jag har varit för lat med läsningen av kurslitteratur. Och sen vet jag inte om jag kommer ha tid att genomföra sista delkursen, en astråkig och tidskrävande uppsats. 15 poäng har jag tagit och det är tillräckligt för att få csnpengar nästa termin också. Så jag är helt enkelt redan "safe". Det enda jag kan tänka på är julen, att få komma hem... Då är det svårt att koncentrera sig på att läsa.

Önskelistan är skriven, men den kompletteras hela tiden.

Dator med högtalare (inte så akut..)
Parfym (Dom har slutat sälja Dolce&Gabbana "BY", what to doo? Prova något NYTT?!? ÄR DU GALEN?? Parfymkonservatist, det är jag!)
Emil Jensens musikskivor
Rolig/berättande/freaky musik som kan användas sceniskt (jag samlar på sånt)
Disneyfilmer på dvd jag inte har (Lejonkungen, Alladin och Skönheten&Odjuret är mest akuta)
Vinylspelare med skivor
Ljus av alla de slag, luktande och inteluktande (men gärna i kulörer att passa i mitt rum)
Spegel, full bodymirror, så jag slipper gå ut i trapphuset och trycka på hissen för att få kolla om man har nån fläck nånstans
Mamma Mia på svenskaskivan
Filmerna Mrs Doubtfire och Jack (Robin Williams är kung!)
3:e klotet från solenserien på dvd (om det ens finns med svensk text?)
Samtliga Simpsonssäsonger på dvd (öhöö... kan ju alltid drömma)
Och just det, fred på jorden. *fröken Sverigeleendet på*

På tisdag är det den stora dagen. 22 år i livet. Ibland slår det mig att jag är så jävla ung.
4 december 1985, sedan den dagen har världen och mänskligheten aldrig varit sig riktigt lik eller återhämtat sig.

Jill Johnson - Blame it on christmas och I wanna wish you all merry christmas
Dolly Parton - Winter Wonderland
Peter Jöback - Guds frid i gode vise män

Kommentarer:
Postat av: victoria

hej!

Jag satt i samma parfym-lojja förra året när nån stolle beslutade att plocka bort Ralph lauren Polo sport woman ur sveriges sortiment!

MEN jag hittade den på parfym.se !

och jag tog mej friheten att kolla upp din parfym på denna eminenta hemsida, och självklart hade dom den där! Så gå in på www.parfym.se och sök på By i sökfältet så kommer den att komma upp!
och dom nämner även att den inte går att få tag i i affärer utan bara på nätet!

VArsågod, jag hoppas din jul är räddad :)

Paris var förövrigt väldigtljuvligt, Valle är ljuvlig! :D
1 år nu. kan du tänka dej ;)

KRaaaaaMMMM!

2007-11-30 @ 00:12:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits