Just ja, biljettsläpp...

Tänkte gå in och boka biljetter till Macbeth - Alla dör på slutet med fantastiska 123 Schtunk. När jag öppnar ticnet.se står det att jag står i kö, över 15 minuters väntetid. Sicko? WHY? Kom då på att biljetterna till Melodifestivalen 2008 släpptes klockan 09:00... Jag och Per har redan säkrat oss genom Melodifestivalsklubben. Det känns skööönt. Detta året ska vi inte se Göteborgsdelfinalen, utan vi åker till Västerås. Ska bli spännande. Det händer mycket i Schlagerland nu, låtarna har släppts, eller, publicering av kompositörer och låtnamn är ute i luften och det spekuleras helt crazy, I like this circus!

Nu väntar mitt första dubbelpass med föreläsningar. 10:15-12:00 och 13:00-15:00. Pedagogikens historia 1970 och framåt. Nu jävlar! Det ska snackas friskolor och Montessori! Jag tar fajten! Let's boogie!

Kommentarer:
Postat av: Mam

Hej dotter,
jag skulle också gärna vilja se Melodifestivalen live någon gång.
Nästa söndag kommer pappa och jag till Uppsala och kramar om dig i några dagar. Först blir det Globen och dans till Benny Anderssons orkester och i Uppsala blir det Smokie i konserthuset, det blir kul.

Kram från mamma

2007-10-19 @ 11:15:07
Postat av: jenny

Om du kollar närmare på den översta hyllan så sitter bilden faktiskt inklistrad där. Ingen ram ännu dock. Puss

Postat av: Isak

Good girl. With pigtails, and tigh-high stayups.. and smiling faces, and that dialekt of you'rs... mm... Fint att se att du lever kexet=)

2007-10-23 @ 11:11:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits