Fett med spännande dag!

Denna dag är jättespännande på grund av två dejter. På eftermiddagen ska jag träffa Veckorevyn och det ska bli roligt. Färgade håret igår för att lysa ordentligt. Men det som är mest spännande egentligen, eller, det som jag nog är mest nervös för, är vem jag ska äta lunch med innan. Jag ska träffa min gamla brevkompis från mellanstadiet! Andrea! Vi träffades en sommar på Gotland 1994 (typ?) och brevväxlade till 1997 (tror jag?) och sedan dess har vi inte hörts alls. Jag har tänkt på henne ibland och undrat - Vem är hon idag? Så hittade jag henne på facebook (halleluja!) och vi ville inte att det här skulle rinna ut i sanden så vi bokade fort en dejt! Det har gått 10 år. Jag undrar om hon fortfarande leker med troll och samlar på luktsudd.

Kommentarer:
Postat av: sanne

Blir du alltså med i nästa nummer? Får se till att köpa den då ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits