Hepp.

Så fick man ett samtal från UNF som i sin tur hade fått ett samtal av Veckorevyn. De ville ha tag i nån  "cool nykterist" till ett reportage om kvinnors alkoholvanor. Och vem är en cool nykterist om inte jag? Så jag ska fixas, trixas och plåtas i Stockholm på onsdag. Heppa! Kanske man kan få in en hel del bra poänger eller en och annan känga om medias kvinnoideal också? I have a meeting with the devil of unga kvinnors dåliga självkänsla typ liksom ba.

Michael Bublé - Everything
Allt med Elvis!! Men speciellt All shook up och Welcome to my world!

Imorgon - reccegasque, Elenas födelsedag och min namnsdag men nu... Time for innebandy!


Kommentarer:
Postat av: Marie

Ohohh! Grattisgrattis !

2007-09-13 @ 20:44:52
Postat av: Moa

Det självklara valet! Gör oss stolta!

Postat av: IKMK

Grattis på namnsdagen, namne!

2007-09-14 @ 15:50:51
Postat av: u

KLOCKRENT :D du kommer göra oss alla stolta ;)
Hm, vet i fasen hur det blir alltså, det är så komplicerat.... blajj

2007-09-14 @ 18:59:10
URL: http://browneyedgirl.blogg.se
Postat av: Anonym

ooo kändis!
säg till vilket nummer! så ska jag köpa det :)
säg till dom att vill dom ha en cool modell till nått annat nummer så kan dom ringa mej! hehe!

2007-09-15 @ 11:56:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits