INEFFEKTIIIV...

Jag har ingen studiemotivation alls just nu. Skummade igenom en kursbok innan lunch, borde läsa en till, men jag har inte ro att sätta mig ner och läsa. Det är sol ute! Och här inne i mitt rum bedövar jag mig med Slagsmålsklubbens myspacesida. Sponsored by Destiny är helt sjukt förförande. Lyssna och njut!

http://www.myspace.com/slagsmalsklubben

Så mycket i luften nu. Ska hem till ön en sväng nästa vecka och vara med på gymnasiemässan. Som det ser ut nu kommer vi inte starta just estetiska teaterlinjen som jag pratat om, utan vi satsar istället på att man kan välja teaterinriktningen vad man än går. Typ Samhäll-Teater. Så har jag i alla fall fattat det. Teater blir det i vilket fall och det skiljer sig inte så mycket, man läser ungefär lika mycket teaterämnen i båda fallen. Ska bli spännande att gå på mässan och se om det finns ett intresse.

Just ja, teaterledarutbildningen. Helgen var skitkul, en mycket blandad grupp som vi fick att släppa censuren (en kvinna runt 50strecket brast ut i ord som bajs och knulla!) och släppa loss. På sista övningen - Liftaren - var dom helt skogstokiga och skrek och tjöt. Ett härligt gäng! I love my job!

GAAAH. Rastlös. Massa energi som jag inte vill lägga på att plugga. Jag måste UT!

Kommentarer:
Postat av: u

ja man får la göra så.. men det verkar vända iaf :).
jag ska regisera själv, och det kommer inte finnas några 3grupper, så det får gå så.
kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits