Om första skoldagen.

Jag hinner faktiskt inte skriva så mycket. Ska läsa en hel bokjävel till på torsdag! Jag som är skitdålig på att läsa! Pedagogik A består av ungefär 40 människor. 10 är killar. Mycket unga tjejer. Jag blev inte så taggad faktiskt, men inte heller skrämd. Det kommer nog ge sig med tiden. Mest är jag nyfiken på varför alla har valt kursen. Och jag tror jag är i klimakteriet.. eller soon-to-have-mens! Svettades helt sjukt mycket under introduktionen.

Igår var jag i Stockholm och träffade Linnea och Emma. När Emma åkt hem gick jag och Linnea på Astrid Lindgrenutställningen på Kulturhuset. Vilken kvinna, den där Astrid! Ett sånt ideal! Sen gick jag hem till min syster och hennes kille på Östermalm och åt middag.

Någon som har en cykel till salu???

      

Kommentarer:
Postat av: Sussie

Gällande ditt inlägg 14 september 2005:Använder du någon mer skyddsutrustning än förkläde och handskar i disken?

2007-09-04 @ 14:20:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits