För mycket för att stanna upp.

Så kom den dagen. Jag har sagt att jag ska avveckla mig blogg. På tisdag kommer jag börja träffa elever. Jag tror det är då jag gör slut med min blogg på något sätt. Men man ska aldrig säga aldrig. Kanske bara lösenordsskyddar? Skulle helst vilja lösenordsskydda mina äldre inlägg och fortsätta skriva.

Medeltidsveckan. Amazing. Ensemblen, S:t Karin och elden. Väderoraklet höll oss från inställda föreställningar. Tre knökfulla kvällar. Nu funderar vi över nästa år och samlar krafterna.

Jobbet, Donnergymnasiet. Jag är på rätt plats. Skrattat mig fördärvad måndag, tisdag och onsdag. Mer än en halvtid och jag måste kippa efter andan. Hur kan så många helt outstanding människor hamnat under ett och samma tak?

Lägenhet. Har inga rullgardiner ännu så jag har inte sovit där. Känns frustrerande. Vill bo där NU! Det är ett sånt lugn över området och rummen. Jag tror jag kommer trivas bra där. På Tallundsgatan 3.

Fotograf; Emil Oldenburg.


                

Kommentarer:
Postat av: jools

faaaan vilka fina bilder... så jäkla ledsen över att ja inte fick möjligheten att se detta live"!!!!!

2008-08-18 @ 08:46:59
Postat av: Sara

Nej inte avveckla din blogg. Vill ju fortsätta att läsa om dina upptåg.

Kramar

2008-08-18 @ 20:23:11
Postat av: Moa

Ha en väldigt privat blogg och en "nonsensblogg" som dina elever kan läsa? Om det går alltså.

Postat av: Toffténskan

Grymma bilder :) Jag saknar verkligen hela gänget, det var en super sammansättning av människor, bra gjort ida!!! KRAM



2008-08-21 @ 18:39:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits