As time goes by...

Jag gjorde det. Det som jag inte riktigt vågat under julen. Jag provade min balklänning. Och som jag befarade har mina tuttar och min kropp växt sedan maj 2004. Konstigt va, att kroppar växer? :) Så det får bli att hyra eller fynda någon klänning att ha på balen i vår. Synd att man inte har tillgång till Wendelsbergs klädförråd längre.. Och jag vågar inte ens drömma om att komma i någon av Romateaternklänningarna. Det hade varit sagolikt att ha Julias balklänning från 2005. Well, size zero fits normala 7åringar. Men nu har jag i alla fall en anledning att gå och seriösglutta på Boutique Kom In på Fyristorg i Uppsala. Som de skriver på sin hemsida "100 kvadratmeter drömmar i siden, sammet och spets". Det är som att kliva in i en sagobubbla!

Jenny blev glad över de pimpade toaborstarna och nedan kan ni se hur de ser ut. Jag gör beställningsjobb, ring mig om du vill ha en originell present.


  
Balen i trean 2004 med Viktor som kavaljer.

 
Pimp my poopborstar!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits