Det här måste få ett eget inlägg!

Jag har massor att skriva om men ingen tid till det så jag skriver bara veckans, månadens, kanske 2008 års roligaste citat från ett av mina teaterbarn. Vi hade första träffen för terminen igår och det var väldigt roligt. Per och jag var galna som vanligt. Det man kanske inte kan tro är att vi faktiskt är ganska auktoritära ledare också. I alla fall så stod jag på scenen och skulle förklara en övning. Jag flamsar säkert en hel del medan jag beskriver det vi ska göra. Alla barnen mumlar och stör lite men jag hör Marcus, 12 år, säga något till de andra killarna i gruppen. (Killar i den åldern är ganska fixerade vid kvinnans utveckling, dessa pojkar är dock helt harmlösa och uttrycker sitt oförstånd och nyfikenhet genom att brutalfnissa).

- Åh, nu är hon sådär okontrollerad och snygg igen...!

Ladies and gentlemen, Ida är inte bara teaterledare, hon är okontrollerad och snygg också.

Kommentarer:
Postat av: Eleonor

Naaaw.. Memories.. Miss old times


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits