Ibland så måste man.

Ja. Ibland så måste man få vara lite labil och låg. Det värsta ni kan göra är att klappa mig på huvudet och förminska mina känslor. Bara så ni vet det. Låt det flöda, det rinner snart bort!

Nu har jag ägnat förmiddagen åt Elise Ottesen-Jensens (hon som startade RFSU) tal om barnbegränsning och Per Albin Hanssons tal när andra världskriget hade brutit ut. Ord är något av det häftigaste som finns. Snart ska jag ge mig på Alva Myrdal planerar för den moderna människan.

Heath Ledger är död. Vad är det med dessa unga vackra konstnärer som har "allt" men inte är lyckliga? Jag skulle velat adoptera honom och visa honom det fina här i livet. Låta honom vara med i min kommande pjäs och låta honom spela riktig teater inför riktiga människor. Se Gotland. Det blir svårt att ta livet av sig när man upplevt en ljummen sensommarkväll i Gammelgarn sittandes på altanen efter en bit rökt lax från Sysne med färskpotatis.

I helgen blir det Göteborg för möten. Och vänner. Och secondhandshopping. Och SUPERSUSHI!! Julia, Linnea och Towe, nu kommer jag!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits