Klockan är 01:18 när jag börjar skriva det här...

Så har ännu en dag gått från våra liv och kommer aldrig åter.

Idag har jag och Per varit i Gunsta och planerat hur vi ska göra med de bidragspengar vi fått lös till vår teaterscen i lokalen. Det ska bli ett jättekul projekt att göra denna gamla hederliga IOGTscen till en snygg blackbox. Dansmatta, färg och ny bakgrundsridå. Oh la la, projekt projekt!

På kvällen såg jag House hemma hos Mi, Robert och Martin. Fick fnissa lite till Roberts girliegiggle och Mi och Martins försök till skämt. Det är så avslappnat och skönt att sitta med dom i soffan och bara glo. Sen kom Henrich och vi flummade som vanligt. Han hjälpe mig med datorn och hittade inte mindre än 354 virus. Haha! Nu är dom borta, nytt antivirusprogram och datorn är lite, lite gladare.

Allt börjar klarna
Är det det här jag vill?
Jag börjar dra i trådar som känns rätt

Kommentarer:
Postat av: Isak Bin Ladin

Låter som att någon har en vurm för tyskablöjjreklamer. Det är la virus på dom sidorna?

2008-01-09 @ 13:09:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits