Västvärlden built this body.

Hmm. Jag, Kristian och Henrich har inte världens bästa humor när vi viskar till varandra på Karin Boyebiblioteket och försöker dämpa våra gapflabb mellan våra seriösa studier. Ena sekunden Platon, pathos-ethos-logos och sjukvårdstermer, andra sekunden psykfall.

Räknade ut mitt BMI idag. Jag är 170 lång och väger 80 kg så mitt BMI ligger på 27. Då är man tydligen överviktig. Jaha. Tänk om man var gravid och kunde skylla på det, men nej nej..

Jag hinner inte med mig själv. Klippa ett hål i verkligheten och kliva ur ett tag?

Kommentarer:
Postat av: u

Tok :P BMI är inte helt rätt för de skiljer inte på fett och muskler.. så han man muskler kan man inte riktigt ta det så seriöst kanske ;)

Postat av: Moa

Haha! Men Ida, du har ju KURVOR! Det är skillnad på kurvor och fett, din dummis!

2008-01-31 @ 17:09:21
URL: http://carbuncle.blogg.se
Postat av: u

höm d vet jag inte... fast alla människor har la muskler, jag tror inte du är nåt undantag ;). Och så instämmer jag med Moa :D (jag skulle då gärna byta ut mina muskler mot lite kurvor :P)

2008-02-01 @ 09:39:54
URL: http://browneyedgirl.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits