Killar är några år efter?

I argumentation mot killar på högstadiet blev det en hel del bitskt "Ja, men killar ligger ju typ fyra år efter i utvecklingen!"

Idag när jag surfar runt på facebook hittar jag gamla manliga högstadiespan och flammor, vänner och fiender av min årgång, som är In a relationship med flickor födda 88-89-90. Till och med en 91:a. Jag är inte åldersfascist, men det känns som om en tidsmaskin skulle sitta fint, tänk att slänga in det i argumentationen från högstadiet. Jag ska åka tillbaka i tiden och säga till wannabehiphoparen Ida, 14 år - Du har nåt där tjejen, fortsätt med den argumentationen! It will pay off later.

Kommentarer:
Postat av: Kille, 13

Tja! Jag är en kille på 13 år. Och jag har en "flickvän" som är 43. Det är inte offentligt eftersom mina föräldrar skulle bli arga på grund utav att hon är min mattelärare. Vi är mer som "KK". Så det så! Killar kan va mogna, hon säger att jag är mogen för min ålder.

2008-06-23 @ 10:47:19
Postat av: sarah

Ojoj.. Om jag varit tjejen född 91, alltså 17 år gammal.. (Shit, man är alltså 17 år om man är född NITTONHUNDRANITTIOETT, sjukt va tid´n gar) Och dina gamla span är födda typ 84, alltså 24 år. Då skiljer det 7 år mellan dem. Men om min kille var 24 nu, skulle jag varit 12 nu... Hemska tanke :)

Postat av: sarah

Öh, jag snurrade till det rätt bra där... "om JAG varit..." "7 år mellan DEM"

Jag skyller på att jag varit vaken sedan halv tio igår, på MORGONEN.. nu; Sova..

Ha en fin sommar btw!

2008-06-25 @ 07:53:41
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: sarah

Hehe, allt väl. Saknar sommarvädret dock!!

2008-06-25 @ 16:32:19
URL: http://gundel.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits