Mamma cyklar!

Min mor fyller 59 år idag. Vi har ätit otroligt god päronchokladtårta och för första gången i mitt vuxna liv fick jag se min mamma cykla. Till och med mommo tog sig en sväng runt gården!

I eftermiddag har jag repat spex i tre timmar med Magnus Håkansson. Det snyggaste vi har gjort. Det kommer bli ös för studenterna på tisdag! :) Det är väldigt roligt att jobba tillsammans med Magnus. Jag är den kanske något mer konkreta medan Magnus är den som fortsätter mima och dansa även när låten tagit slut.

 
Födelsedagsbarnet får presenter.

    
Vi som åt. Mommo och moffa, Per, pappa och jag. 

   
Cyklister.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Päronchokladtårta? Låter alldeles supergott, recept nån vacker dag? (A) Eller du kanske kan bjuda mig ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits