Sms med en annan nykterist.

Kommer inte ihåg denna konversation ordagrant, men en återblick kan jag ge.

I: Så du fjäskar för min mamma du? Som att Rosenbad är så himla ballt. Kommer du till ön på Almedalsveckan?
A: Vad gör man inte för att komma in i den wahlgrenska släkten! Självklart kommer jag till Almedalsveckan. Kommer du?
I: Ja, jag bor här nu så mig slipper ni inte! Visst är det min bror du är ute efter? Stryka morsan medhårs, fy fan.
A: Jag är ute efter er alla. /Fritz
I: Vi har efter ett familjeråd kommit fram till att ingen av oss fattar Fritzskämtet. Funderar på om det är något Jönssonligancitat. 
A: Fritzl. Roligare om man stavar rätt. Jag skyller på att jag sov.  


Kommentarer:
Postat av: Peter Andersson

Hej på dig! Plötsligt är livet på Arken inte lika roligt! Kom till baka!!! kramar

Postat av: jools

nu tappa du mig.... hihiih! idag ska julia äta super sushi, fyyy fan va gott!!!

2008-06-18 @ 09:05:16
URL: http://chulii.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits