Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw...

Så borde man tentaplugga. Har gjort det hela morgonen, men nu har jag fastnat på blocket och på djursidorna. Jag har alltid velat ha husdjur men eftersom min bror är allergisk så blev det aldrig något när jag bodde hemma. Nu är jag vuxen och kan göra vad jag vill. Skulle nog inte ha tid för nå djur men allt bra sugen blir jag på dessa sötnosar: http://www.blocket.se/vi/15419217.htm?ca=19_s Det är något särskilt med chinchillor! Och dessa två fyller år på samma dag som jag! En dröm kan det alltid vara, får se om jag gör den till verklighet när jag flyttar hem igen. I want furry little friends! Eller kanske en papegoja. Fast då lär mamma aldrig komma hem till mig, hon gillar inte flygfän sen hon smög in på bion och såg filmen Fåglarna när hon var liten. Eller kanske en sköldpadda, en kompis till Mandus eller vad säger du Jenny? :) ELLER, åh åh, en minigris!!
Det är nog lite farligt för mig att fastna på blocket.

Nu ringde en till som ville köpa cykeln av mig. Så jag har en backup om den första bangar.

NÄEH, nu borde jag verkligen plugga! Efter att ha syndat med pannkakor till lunch! :)

Kommentarer:
Postat av: Pernilla

Hej Ida! Det var nå´t av det roligaste jag hört...historien om cykeln. Tack för att du är så härlig! Och jag hade nog också köpt den, det hade liksom varit värt det : ) Tänker på dig och Per, vi hörs snart, tills dess läser jag troget din blogg, den är upplyftande! Stor kram Pernilla

2008-03-05 @ 16:53:40
Postat av: Moa

Min bror är ju också allergisk. Och han fick flytta ut i garaget när vi upptäckte det. (Eller nåja, han fick flytta upp i ett rum ovanpå garaget som vi inredde).

Jag vill gärna ha en begagnad, åldrad innekatt men då blir jag så låst här och kan inte åka till Gotland och hälsa på för kattens skull.

Postat av: jenny

Ja köp en hona så kan vi para dem! Det är ju lite av en gammal dröm som blir sann då- en Whalgren och en thomasson som förökar sig! Annars får jag väl ta din bror i värsta fall, men han är så mager på nått sätt, jag skulle säkert ligga ihjäl honom direkt..
Jaja, hur som helst. Ta en sköldpadda!

2008-03-05 @ 22:30:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits