Bilder från mitt liv.

Eftersom vi fick proffshjälp med foto på teateravslutningen bjuder jag härmed på lite bilder därifrån. Och idag kom även syster och hälsade på i Uppsala, bildbevis följer. Jag vågar inte lägga ut bilder från retorikfesten, kanske det kommer något senare...

   
  
Bröderna S:t Gotthard - Gyro och Dietmar. Vår egen version.

  
  
Jessica&Bertil som kysser hennes fot, Conny och Carina eskimåpussas, Balla gänget är balla, Jonas och Stefan poserar och Jenny tycker Stina är knäpp som ska vänta tills hon är 23.
Fantastiska barn som presterade fantastiskt bra! I looove them!

 
GRUUPPBIILD!

   
   
Varm dag med syster och bror.


Kommentarer:
Postat av: David

Är du kvar i uppsala alltså?? Fan, då kanske vi kan ses å kompensera för att vi inte gjorde det under valborg! Jag är i stan till på tisdag, ring mig vetja, så tar vi en glass i solen! (=

Postat av: David

Är du kvar i uppsala alltså?? Fan, då kanske vi kan ses å kompensera för att vi inte gjorde det under valborg! Jag är i stan till på tisdag, ring mig vetja, så tar vi en glass i solen! (=

2008-05-31 @ 04:32:39
URL: http://meningenmedlivet.blogg.se/
Postat av: mjuko

Vad fina ni är. Din syster är så sjukt likt Mona!

Raukan kan vi inte hitta på nått kreativt i höst? Jag sitter här och har framtidsångest och tråkångest och vill ha nått kul å se framemot. Kan vi inte vara kreativa tillsammans?

puss

2008-06-01 @ 21:41:42
Postat av: Rianna Wik

LA DU IN BILDEN PÅ MIG OCH GUSTAV!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!! JAG SKA MÖRDA DIG, KVINNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vänta du bara, jag ska minsann komma till Gotland, och då blir det synd om dig!!!!!!! Dom senaste 4 åren kommer att bli skitjobbiga för dig!

2008-06-12 @ 13:40:03
URL: http://rickehardrock.blogg.se/
Postat av: Rianna Wik

Jag bara skojade, jag ska inte mörda dig, liten överreaktion bara.

2008-06-12 @ 17:14:57
URL: http://rickehardrock.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits